Nádasdy Tamás Tagiskola Csókakő
Tartalom
Menü
 
Eseménynaptár 2013-2014.
 
Iskolai élet/osztályok
 
Iskolai szakkörök
 
Munkaterv 2013-2014
Munkaterv 2013-2014Képtárak: Súgó
Munkaterv 2015-2016

 

 

 

 

 

Bodajki Általános Iskola

Nádasdy Tamás Tagiskolája

 

 

 

 

 

                            Munkaterve

Helyi

 

2015/2016-os tanévben

 

 

 

 

 

 

„Nagyobb feladata a pedagógusnak nincsen,

Mint úgy tanítani a gyerekeket,

Hogy szívükben szeretet, méltóság legyen,

A gyűlöletet ne ismerjék. „

 

                                                                           (Jókai Anna)

 

 

 

 

 

 

 

Összeállította:                                                                                                          Bócz Éva

                                                                                                         tagintézmény vezető

 

 

 

 

 

 

A munkát meghatározó jogszabályok, dokumentumok:

 

 

·         nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény

·         110/2012 ( VI.4) Korm. rendelet Nemzeti alaptanterv kiadásáról, bevezetéséről és alkalmazásáról

·         16/2013. (II. 28.) EMMI rendelet A tankönyvvé nyilvánítás, a tankönyvtámogatás, valamint az iskolai tankönyvellátás rendjéről

·         2011. évi CXXIV. Köznevelési törvény 1-5. osztályban bevezetett 5 testnevelésről

·         28/2015. (V. 28.) EMMI rendelet. a 2015/2016 tanév rendjéről

I. Helyzetelemzés

 

1. Nevelés- oktatás szubjektív feltételei a Csókakői Általános Iskolában

 

Tanulókra vonatkozó legfontosabb adatok:

 

Tagiskola tanulólétszáma:                  83fő (+10 SNI)

Alsó tagozat:                                      47 fő

Felső tagozat:                                     36 fő

 

Osztályok száma:                               8

Alsó tagozat:                                      4

Felső tagozat:                                     4

 

Napközis/tanulószoba csoportok száma: 2   

1. csoport 3-4osztály

2. csoport 5-6-7-8. osztály    

Napközisek létszáma:

 48 fő

Menzások létszáma:   15 fő                          

 

A nevelőtestület beosztása a 2015/2016-os tanévben:

                        

Alsó tagozatban tanító pedagógusok:

1. osztály:Felker Linda tanítónő, Szigeti Judit tanítónő, Moór Zsanett német nemzetiségi tanító, Bokorné Sörédi Zsuzsanna Hit- és erkölcstan

2. osztály: Moór Zsanett német nemzetiségi tanítónő, Bognár Gáborné tanítónő, Szigeti Judit néptánc, ének, Bokorné Sörédi Zsuzsanna Hit- és erkölcstan

3. osztály: Steiner Lajosné tanítónő, Kisné Németh Ibolya rajz, technika, Kun Gábor testnevelés, Kamocsa Eszter német

4. osztály: Udvariné Horváth Anna tanítónő, Kisné Németh Ibolya természetismeret, Kun Gábor testnevelés, Kamocsa Eszter német

Felső tagozatban tanító pedagógusok:

5. osztály osztályfőnök: Wajzer Sarolta magyar- történelem tanár

6. osztály osztályfőnök: Kiss Adél fizika-kémia- biológia  tanár

7 osztály osztályfőnök: Kamocsa Eszter német szakos tanár

8. osztály osztályfőnök: Bakos Hajnalka matematika- német szakos tanár

 

Bócz Éva  tagintézmény-vezető magyar irodalom-nyelvtan  tanár

Kun Gábor testnevelés tanár

 

 

 

Főállású alsós pedagógusok

Felker Linda tanító, rajz- ének műveltségi terület

Szigeti Judit tanító, népművelés szakkollégium, fejlesztő pedagógus

Moór Zsanett német nemzetiségi tanító

Bognár Gáborné tanító

Steiner Lajosné tanító, ének-zene szakkollégium

Kisné Németh Ibolya tanító,

Udvariné Horváth Anna tanító, matematika- kémia- technika szakos tanár

 

Főállású felsős pedagógusok

Bakos Hajnalka: tanár német, matek

Pataki- Huszár Rita: tanár matek, számítástechnika (GYED)

Balázsné Ott Anita német tanár (GYED)

Kun Gábor testnevelés tanár

Bócz Éva magyar nyelv tanár, tagintézmény-vezető

Wajzer Sarolta történelem- magyar tanár

Kamocsa Eszter német tanár (Balázsné Ott Anita helyettesítésére)

Kiss Adél kémia- biológia- fizika szakos tanár

 

Részmunkaidős pedagógus:

 

Varga Andrea angol tanár

 

Utazó pedagógus:

Rózsavölgyi Csaba informatika tanár

Visi Szilárd: földrajz tanár

 

Óraadó:

Letenyei- Schmidt Gyöngyi néptánc tanár

 

 

 

 

Napközi, tanulószoba:

 

Kisné Németh Ibolya napközi 3-4. osztály

Felsős tanárok tanulószoba 5-8. osztály

 

Gyógytestnevelés, gyógypedagógus által tartott fejlesztőórák, logopédiai ellátás külső munkatárs segítségével biztosított. Gyógytestnevelés: Penczné Kovács Ildikó, Gyógypedagógus: Seres Edit, Logopédus: Trenka Viktória

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Osztálylétszámok

 

Évfolyam (osztály)

Létszám

SNI

2 fő

Szorzós létszám

1.

9

1

10

2.

12

1

13

3.

16

-

16

4.

10

2

12

Alsós összesen:

47

4

51

5.

9

1

10

6.

9

1

10

7.

11

1

12

8.

7

3

10

Felső összesen:

36

6

42

Iskola összesen:

 

83

 

10

 

93

 

Tanév végén 9 tanuló ballagott el. Az első osztályban 9 fő kezdi el tanulmányait, idei tanévben 9 tanuló érkezett másik iskolából és 5 tanuló távozott el.

Az iskola létszáma az elmúlt tanév szeptemberéhez viszonyítva 9 fővel csökkent.

 

Bejáró tanulók száma: 20 fő, ebből: Csákberényből 10 fő, Sörédről 3 fő és Bodajkról 7 fő. Csákberény- Csókakő között iskolabusz közlekedik. Máshonnan bejáró tanulók a tömegközlekedési eszközöket, illetve a személygépkocsit veszik igénybe.

 

Személyi feltételek:

 

A 98 %-os szakos ellátottságunkat utazó pedagógussal és óraadókkal biztosítjuk.

 

Pedagógus álláshelyek száma:

Engedélyezett főállású pedagógus 14 fő , ebből tanár: 7 fő, tanító: 7 fő

Óraadó: 1 fő (tanár), leadott órák száma 6

Utazó pedagógus: 2 fő tanár

Technikai dolgozó: 2 fő

 

Az SNI-s tanulók szakszerű fejlesztésére külsős gyógypedagógust alkalmazunk. A BTM-s tanulók fejlesztését helyi fejlesztő pedagógus Szigeti Judit végzi. Szakszolgálati utazó gyógytestnevelő 2 csoportban 19 fő fejlesztését végzi.

Logopédiai ellátást szakszolgálati utazó gyógypedagógussal biztosítani tudjuk.

 

 

 

Terem beosztás:

1. terem                                  tornaszoba

2. terem           Kamocsa Eszter                     7.o       fizika-kémia szaktanterem, 3-4.o. napközi   

3. terem           Moór Zsanett                         2.o      

             

4. terem           Felker Linda                          1.o                 

5. terem           Steiner Lajosné                       3.o                  

6. terem           Kiss Adél                               6.o                 számítástechnika

7. terem           Udvariné Horváth Anna        4.o

8. terem           Wajzer Sarolta                        5.o      

9. terem           Bakos Hajnalka                      8.o       nyelvi labor

 

 

 

2. Nevelés- oktatás objektív feltételei a Csókakői Általános Iskolában

Iskolaépületek száma:                      2 -azonos telephelyen
Petőfi Sándor utca 5.                       8 tanterem- (nyelvi labor, számítástechnika osztályteremben)
                                                         1 tálalókonyha

                                                         1 sportudvar

                                                         2 szertár

 

Több osztálytermünk kettős funkciót tölt be. Kettő tanterem délelőtt tanórai foglalkozásnak, délután napközis foglalkozásnak biztosít helyet. A tanórán kívüli foglalkozások, a számítógépek /16 db/, szintén osztálytermekben nyertek elhelyezést.

Két szertárhelyiséggel rendelkezünk: kémia-fizika és sport. A szemléltető eszközökkel való ellátottság kielégítő. A legszükségesebb eszközök rendelkezésre állnak, pótlásuk tervszerűen történik, a szaktanárok és tanítók javaslata alapján. Az iskolai könyvtár állománya segíti a tanórai munkát, kutatómunka végzésére alkalmas.  A tankönyvellátást tervszerűen a tankönyvfelelős irányításával végeztük. Lehetőséget biztosítottunk a tartós tankönyvek kölcsönzésére, így a szülők tanévkezdési kiadásait csökkentettük. Állami és önkormányzati támogatás segítségével minden tanuló ingyenes tankönyvellátásban részesült.

 

3. Problémalista a 2015/2016. tanév értékelése alapján

 

1.    egységes követelmények

2.    információáramlás

3.  versenyképesség megőrzése

4.  az épületek állapota

   5.  a tanmenet és a naptár összehangolása

   6.  a jegyek a valós tudást tükrözzék

 

4. A tanév fő célkitűzései:

 

1.  egységes fellépés a tanulókkal szemben

2.  az információáramlás folyamatos biztosítása

3.  az iskola „jó hírének" erősítése, magas színvonalú, hatékony szakmai munka

4.  kulcskompetenciák fejlesztése

5.  IKT eszközök folyamatos használata

6.  bemutató órák szervezése a szülőknek

7.  érvényt szerezni az új Házirendben foglaltaknak

8. Új Pedagógiai Programban leírtak megvalósítása

 

 

 

 

 

 

 

5. Feladatok, elvárt eredmény:        

 

5.1. Feladatok, elvárt eredmény a magas színvonalú, hatékony szakmai munka elérése területén:

 

Feladat

Elvárt eredmény

 A NAT fejlesztési feladatainak, követelményeinek ismerete

Tanmenetek, tanórák tervezése során a NAT figyelembevétele

 Munkafegyelem javítása

Személyre szabott feladatok pontos, magas színvonalú elvégzése

 Módszertani kultúra fejlesztése

Részvétel továbbképzéseken, önképzés

 

5.2. Feladatok, elvárt eredmény a hatékony, önálló tanulás kulcskompetencia fejlesztése terén:

Feladat

Elvárt eredmény

Tanulás tanítása

Tantárgyankénti módszertani tanácsadás

Anyanyelvi kompetenciák fejlesztése

A tanórákon integráltan jelenjen meg

 

5.3. Feladatok, elvárt eredmény a szociális és állampolgári kompetencia fejlesztése terén:

Feladat

Elvárt eredmény

A szabadidős programok kiemelt feladata a viselkedéskultúra fejlesztése

Tanulói viselkedéskultúra és a tolerancia fejlődése, növekvő neveltségi szint

“Tárgyalási technikák" foglalkozás szervezése, illemtan

Osztályfőnöki órán

 

5.4. Feladatok, elvárt eredmények az iskola „jó hírének" erősítése terén:

Feladat

Elvárt eredmény

Tanári részvétel a falu rendezvényeken

A pedagógusok 90 %-a

Folyamatos tájékoztatás

az iskola életéről –A Csókakői hírekben és az iskola honlapján

Széles körű ismertség az iskola életéről

Nyitott iskola (nyílt nap, szülői értekezlet, fogadóórák)

Jó kapcsolat a szülőkkel

Pályázatokon való részvétel

Sikeres pályázat

Minőségfejlesztő munka eredményeinek publikálása

Hatékonyság, munkamorál javulása, beiskolázási mutatók, hírnév

 

5.5. Feladatok, elvárt eredmény a szervezeti kultúra fejlesztése terén:

Feladat

Elvárt eredmény

Pedagógus értékelési rendszer működtetése, eddigi tapasztalatok alapján továbbfejlesztése (tanfolyamon részvétel, hospitálás)

Képzett pedagógusok, módszertani kultúra fejlődése, egymástól tanulás

Szervezetfejlesztési tréning (őszi nevelési értekezlet)

Az e-tábla használatának gyakorlati tapasztalatai

Iskolai döntési mechanizmusok felülvizsgálata, módszertani kultúra fejlesztése (tavaszi nevelési értekezlet)

Módszerek cseréje-hatékony tanítás

Belső partnerek elégedettségének mérése - trendvizsgálat

Minőségfejlesztő munka fejlesztése

Irányított önértékelés tanévi feladatai (minőségi bér)

Korrekt, reális önértékelések készítése

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. 6. Az oktató- nevelőmunkával kapcsolatos munkatervi feladatok, megbízatások

 

Feladat

 

Felelős

Szülői Szervezettel való együttműködés

Kiss Adél, Bócz Éva

Óvoda- iskola közötti kapcsolattartás

Tagint.vezető; Bócz Éva

óvoda vezető

Osztályfőnöki munkaközösség irányítása,tankönyvfelelős

Bakos Hajnalka

Gyermekvédelmi feladatok irányítása

Bócz Éva,

Védőnő, gyermekvédelmi f.

Diákönkormányzat munkáját segítő

Kiss Adél

Országjáró kirándulások felelőse

osztályfőnökök

Táborozási felelős

Bakos Hajnalka, Steiner Lajosné

Biztosítási felelős

Bócz Éva

Nemzetközi kapcsolatok ápolása

Moór Zsanett,

Bócz Éva

Tanulók nyilvántartásának vezetése

Molnárné Bognár Mónika

Munkavédelmi, tűzvédelmi felelős

Molnárné Bognár Mónika

Közalkalmazotti tanács képviselője

Molnárné Bognár Mónika

Vöröskeresztes csoport segítője

Kiss Adél

Pályaválasztási felelős

Bakos Hajnalka

Tanulmányi mozgalom koordinálása

Steiner Lajosné

Ügyeletesi rendszer működtetése

Diákönkormányzat

Tisztasági mozgalom koordinálása

Kiss Adél

Patronálóinkkal való kapcsolattartás

Bócz Éva

Tanulók munkájából kiállítás szerkesztése

Felker Linda

Pályázati figyelő követése

Molnárné Bognár Mónika

 

Kapcsolattartás a civil szervezetekkel

 

- Várbarátok társasága

Wajzer Sarolta

- A Csókakői Általános Iskoláért Alapítvány

Bócz Éva

- Vértes Vidékéért Alapítvány

Steiner Lajosné

- Nyugdíjas klub

Bócz Éva

- Csókakői SE.

Kun Gábor

- Tűzoltók, Polgárőrök

Molnárné Bognár Mónika

- Varroda

 Bognár Gáborné

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.  A tanév helyi rendje

          28/2015. (V. 28.) EMMI rendelet a 2015/2016-os tanév rendjéről

A 2015/2016. tanévben a tanítási év

•          első tanítási napja: 2015. szeptember 1. (kedd)

•          utolsó tanítási napja: 2016. június 15. (szerda) Tanítási szünetek a szorgalmi időben

Tanítási szünetek

·         Az őszi szünet 2015. október 26-tól október 30-ig tart. A szünet előtti utolsó tanítási nap október 22. (csütörtök), a szünet utáni első tanítási nap november 2. (hétfő).

·         A téli szünet 2015. december 21-től december 31-ig tart. A szünet előtti utolsó tanítási nap 2015. december 18. (péntek), a szünet utáni első tanítási nap 2016. január 4. (hétfő).

·         A tavaszi szünet 2016. március 24-től március 29-ig tart. A szünet előtti utolsó tanítási nap 2016. március 23. (szerda), a szünet utáni első tanítási nap március 30. (szerda).

 

 

Az iskola más időpontban is adhat a tanulóknak szünetet, valamint a szünetek kezdő és befejező napját módosíthatja, ha heti pihenőnapon tartott tanítási nappal ehhez a szükséges feltételeket megteremti. A szünetek napjain, ha azok munkanapra esnek, az iskolának szükség esetén gondoskodnia kell a tanulók felügyeletéről. Az intézményben 5 fő alatt nincs felügyelet.

A szorgalmi idő alatt a nevelőtestület a tanév helyi rendjében meghatározott pedagógiai célra az általános iskolában öt munkanapot tanítás nélküli munkanapként használhat fel, amelyből egy tanítás nélküli munkanap programjáról a nevelőtestület véleményének kikérésével az iskolai diákönkormányzat jogosult dönteni.

A szorgalmi idő első féléve 2016. január 22-ig tart.

Az értesítést az első félévben elért tanulmányi eredményekről ettől a naptól számított öt munkanapon belül kell megküldeni. Az első és a második félév (a szorgalmi idő utolsó napja) lezárását követő tizenöt napon belül az iskoláknak nevelőtestületi értekezleten el kell végezniük a pedagógiai munka elemzését, értékelését, hatékonyságának vizsgálatát. A nevelőtestületi értekezletről készített jegyzőkönyvet meg kell küldeni tájékoztatás céljából az iskolaszéknek és a fenntartónak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tanítás nélküli munkanapok

 

 

Idő

Megnevezés

 

2015. november 27.

 

 Szakmai nap, nevelési értekezlet

2016. március 5.

Szakmai nap

 

2016. május 27.

 

osztálykirándulások

2016. június 14.

 DÖK nap

2016. június 15.

 

tantestületi kirándulás

 

7. Mérések

 

a)   1. évfolyam Difer mérés Felker Linda

b)  6., 8. évfolyam OKÉV mérés

c)  NETFIT mérés

 

Az OKÉV méréseket, értékeléseket az Oktatási Hivatal szervezi meg az országos szakértői névjegyzékben szereplő szakértők bevonásával 2016. május 25.  A mérés napja tanítási napnak minősül, amelyet az érintett tanulók a mérésben való részvétellel teljesítenek. További kötelező tanórai foglalkozás számukra nem szervezhetők.

Oktatási Hivatal által szervezett írásbeli idegen nyelvi mérést. A tanulók idegen nyelvi szövegértési készségeit vizsgáló mérőeszközöket a Hivatal készíti el, a vizsgálatot az iskola pedagógusai 2016. május 18-án végzik el a Hivatal által az iskolákhoz eljuttatott mérőeszközök alkalmazásával.

 

A tanuló eltérő ütemű fejlődéséből, fejlesztési szükségleteiből fakadó egyéni hátrányok csökkentése, továbbá az alapkészségek sikeres megalapozása és kibontakoztatása érdekében az általános iskolák 2015. október 9-ig felmérik azon első évfolyamos tanulóik körét, akiknél az óvodai jelzések vagy a tanév kezdete óta szerzett tapasztalatok alapján az alapkészségek fejlesztését hangsúlyosabban kell a későbbiekben támogatni, és ezért a tanító indokoltnak látja az azt elősegítő pedagógiai tevékenység megalapozásához a Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer alkalmazását.

 

Az igazgatók 2015. október 31-ig az Oktatási Hivatal által közzétett formanyomtatvány alkalmazásával jelentik az Oktatási Hivatal regionális igazgatóságainak az érintett tanulók létszámát. A DIFER vizsgálatokat az iskoláknak a kiválasztott tanulókkal 2015. december 10-ig kell elvégezniük.

 

Az  Nkt. 80.  § (9)  bekezdése alapján a  2015/2016. tanévben országos mérés, értékelés keretében gondoskodni kell a  tanulók fizikai állapotának és edzettségének vizsgálatáról. A 2015/2016. tanév rendjéről szóló 28/2015. (V. 28.) EMMI rendelet alapján a  vizsgálatot az  iskoláknak – az  1-4. évfolyamon, valamint a  felnőttoktatásban tanulók kivételével – a  nappali rendszerű iskolai oktatásban részt vevő tanulók esetében 2016. január 6. és 2016. június 1. között kell megszervezniük. A mérés eredményeit az érintett nevelési-oktatási intézmények 2016. június 1-jéig töltik fel a Nemzeti Egységes Tanulói Fittségi Teszt informatikai rendszerbe (NETFIT®). A szoftver és a tavalyi mérési eredmények elérhetők a www.netfitweb.hu linken.

 

 

 

 

 

 

Összefoglaló táblázat-tagiskolában

 

Mérések jellege

Megnevezés

Mintavétel

Érintett

Ideje

Felelős

Központi

OKÉV

Feladatlap

6. 8. évf.

2015.05.25.

Bócz Éva

Központi

OKÉV idegen nyelvi

Feladatlap

6.8. évf.

2015.05.18.

Bócz Éva

 

DIFER

Teszt

1. évf.

2015.12.10.

Bócz Éva

Felker Linda

A tanulók fizikai állapotát felmérő, évi két alkalommal sorra kerülő vizsgálat.

NETFIT

Teszt szerint

1.-8. évf.

2016. 01.01-

2016. 06.01..

Kun Gábor

 

 

 

Versenyek

 

Verseny jellege

Megnevezés

Koordinálja

Szervezi

Felkészít

országos

Bendegúz Nyelvész

felsős mkv.

 Steiner Lajosné

Wajzer Sarolta

 magyar szakos tanár

megyei

Simonyi helyesírási verseny

felsős mkv.

Wajzer Sarolta

Bócz Éva

 magyar szakos tanár

2015. okt.- nov.

„Itthon otthon vagy” országos földrajzverseny

felsős mkv.

Visi Szilárd

Földrajz tanár

Járási

Kazinczy komplex verseny

alsós mk.v.

 Steiner Lajosné

 tanítók

 

J-ly-s verseny

alsós mk.v.

Steiner Lajosné

 tanítók

 2015. nov. 25.

Felkészültem-e a felvételire?

felsős mkv..

 Bakos Hajnalka

Bócz Éva

 magyar és matek tanárok

 

Bodajk Kupa sportverseny

testnevelők

Kun Gábor

Testnevelés tanár

  házi

Levelezős helyesírási

alsós mkv.

Steiner Lajosné

 tanítók

 

Népdaléneklési verseny

alsós mkv.

Steiner Lajosné

 tanítók

 

Rajzpályázat

alsós mkv.

Felker Linda

rajz

2015. nov. vége

Prózamondó háziverseny

felsős mkv.

 Bócz Éva

Wajzer Sarolta

 magyar szakos tanárok

2015. ápr. 11.

Költészet napi versmondás

felsős mkv.

Wajzer Sarolta

tanítók

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ellenőrzések, értékelések

Az intézményi ellenőrzés az intézmény belső ellenőrzési terve szerint történik.

Az ellenőrzést végzi:

·         tagintézménynyvezető,

·         osztályfőnök.

Ideje: folyamatos, illetve a havi ütemezés szerint.

Az intézményvezetői óralátogatások kiemelt szempontjai például:

·         Tanulási képességek fejlesztésének megvalósítása a tanórán

·         Értő olvasás fejlesztése minden szakórán

·         Szóbeli számonkérés

 

1.  Pedagógus értékelés

 

Érintett pedagógus

Felelős

Határidők

Módszerek

2015-2016

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Csókakői Általános Iskoláért Alapítvány
 
Szülői szervezet
 
Hasznos linkek
 
Tartalom

Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.    *****    Amway termék elérhetõ áron!Tudta, hogy az általános tisztítószer akár 333 felmosásra is alkalmas?Több info a weboldalon    *****    Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierjèt!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre